nytränad och svettig...

...och det känns bra kan jag säga.
Springa tycker jag är både skönt och kul,
men styrketräning är väl sådär..
Men det gjorde absolut ingenting
att det var lite trist att sitta vid maskinerna
eller häva lite tyngder,för mina helcoola
syster var med så vi fick några goa skratt.

Vi andra får kanske träningsvärk i ben och
armar och syrran i käken och skrattmusklerna.
Men dom ska ju tränas med!!!
När jag hade sprungit klart på bandet,
blev jag helt sjukt , akut, skitnödig och
rusade till toan. Och min syrra var ju inte
värre upptagen utan rusade efter för att
höra om jag mådde dåligt....

Det är ju bra med omtänksamma syskon,
och dessutom fick hon en chans att pausa*s*.
Skojar bara Vicke,du är skitduktig!!!!
Nu har jag bara duschen kvar...jobbigt värre.....
Mia

Kommentarer
Postat av: Vicke

Allvarligt talat så var jag rädd att du var dålig o spydde,ville bara kolla så du var ok! Och jag hade ingen anledning att pausa eftersom jag knappt gjorde något...fasen, hur blir man svettig som ni andra!?Nästa gång ska jag fan inte kunna gå därifrån utan bäras ut...Och så ska jag försöka att vara lite mer allvarlig så att ni kan koncentrera er bättre...

2007-09-20 @ 22:01:18
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Mia

Låter fint,hur ska det gå,du kan ju knappt va allvarlig???Man blir svettig genom att använda alla SVARTA redskap som står där,man gör det om och om igen...sen kommer bara svetten...*s*bra va? Man kan oxså springa på bandet....

2007-09-20 @ 22:04:08
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Vicke

Jag sprang på bandet. Nästan. Gick i alla fall men jag vet inte vad jag gör för fel...rätta mig om jag har fel, men det kanske e så att fint folk inte kan vara äckliga och svettas...

2007-09-20 @ 22:11:16
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Mia

det kan nog va så...du försökte ju likna Pamela A men det var ju lite svårt eftersom du inte hade någon jätteuringning och kanske inte tillräckligt stora heller..*s*....och så hade du långbyxor på dig,det har väl aldrig hon haft på sig nånsin eller...??Jag köper minimala träningsbyxor till dej,du fyller snart år..

2007-09-20 @ 22:16:09
URL: http://mia71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0