Mys pys..

Har gått av min Söndagsnatt i dag. Ledig till Onsdag kväll,sköönt.
Vad finns det då att göra,barnen e lediga från skolan.

Då talar Ronnie om för mig att jag måste in och besikta bussen 11.25.
Kul jul,vår buss som vi snart ska bli av med.
Nåja,jag ringer till mina söta syskonbarn och frågar om dom vill
vara hos mig mellan 07.30-16.30 istället för dagis.

Givetvis vill dom ju det!
Så i morron ska dom två killarna,jag,tjejerna och kanske Albin åka
in till Vimmerby,besikta bilen och gå ut och käka.
Måste ju va skitskoj att få göra det när man e ledig..!?

Men äta ute e ju kul, det kan bli riktigt spännande oxså.
En 2åring, en 5 åring, en 7 åring, en 10 åring och eventuellt en 12 åring!!
Det finns nog alltid nån resturang som släpper in oss.

P.s Läste ni Aftonbladet,det var en mamma och pappa som hade
fått 5!!!stycken bebisar,femlingar...jag sa:ååå så mysigt och  Ronnie: faan,stackars dom.
D.s (men i morron ska jag pussa på Theo och Noah )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0