Helgen e över...

Har varit ledig HELA helgen (förrutom att jag ska i väg o jobba natt, nu i natt)
Det har verkligen varit FULLT upp denna vecka.

Ungarna har haft lov, min 13 åring har haft en f.d klasskompis här HELA veckan!
Det har gått superbra,men det är ju ändå ett barn till och mer tvätt.

Jag åkte först med mina grabbar tii sjukhuset.
Hunden blev dålig och fick åka akut till vetrinären,urinvägsinfektion.

En blodkissande hund med massa tabletter..inte sååå kul!
Jobbat,lagat mat,tvättat typ 30 maskiner tvätt.
Städat HELA huset ( då e det trist att ha 3 våningar )

En karl som är i Norge o jobbar,som kommer hem ,packar och åker på jakt över helgen.
En unge som jag får åka till mitt i natten...( njut av era små så länge ni kan )
Så helt lugn kan jag inte påstå att helgen har varit.

Men man får se det positiva,jag har varit ledig.
I Fredags var 3 jobbarkompisar här som jag bjöd på mat och vi hade mkt trevligt.
På Lördagen var några vänner här,mina syskon,vi åt gott och spelade spel.

Och i dag Söndag: sambon packar, drar vid 18.00 till Norge och kommer troligtvis inte hem förrän
till nästa vecka tyvärr!!
Pust...

Okej! Jag säger så här! ÄNTLIGEN SNART MÅNDAG!
Dax för skola igen,sköönt!
Rutiner tillbaks igen,sköönt!
Jobba igen, sköönt! ( gillar verkligen mitt nya jobb )

Men som sagt, jag älskar verkligen mina ungar ( även de stora )
Älskar min sambo ( dock inte hunden )
Jag har det rätt så bra i alla fall!
Mia

Kommentarer
Postat av: Eva Skullman

Jag finner faktiskt inga ord. Hur mycket kan en människa orka? Du är enorm, du är så himla duktig och du är stark (iaf som du visar.) Du är verkligen helt underbart supetålig. Om någon skulle fråga hur du är så skulle jag svara: My Andersson går inte att beskrivas, hon måste upplevas. Du är underbar och jag är så stolt över att ha dig som min syster. Älskar dig så otroligt mycket. Puss Eva

2008-11-02 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0