Stockholm by night!!!

Vilken go helg, åkte till syrran och hennes familj i fredags..MED BUSSEN!!
Det tog några timmar men det e det ju värt då man får pussa på en underbart go 10 månaders unge...

Det var typ jag och några andra i bussen (pensionärer eller nåt...he he he)
Men, men....resan gick bra och väl framme blev jag hämtad av familjen och vi åkte hem till lägenheten...

Där blev jag serverad god mat, ris och fisk...mums! Vi åt och drack gott vin och sedan då vi var mätta och goda så satte vi oss och kollade på film...SOM MAN KAN HYRA VIA NÄTET!!!

Det kan man säkert från oss i Hultan oxså, men jag blev lite impad (cybervärlden och jag e rätt långt från varandra) Vid midnatt la vi oss, en dag på stan väntade på oss!!!!

När vi vaknat och käkat frukost lämnade vi mannen med den busige söta ungen och drog i väg till stan.
Jag beställde tunnelbanebiljett via MOBILEN och kunde bara strosa in...He he he

Utan att överdriva var vi nog i de flesta affärer som fanns att tillgå, i alla fall de vi inte har hemmaomkring...
Plötsligt kom vi på, bra om vi har varsin trosa som håller in allt, både här och där...

Har man köpt fina kläder så kan det va trevligt att fina till det lite extra...(typ lura sambon eller nåt)
Nåja, in i underkläderaffärer, fram med trosor,korsetter och allt möjligt....

Men prova, hur kul e det kom vi på...???!!! Vem av oss ska bli drabbad?? VEM tror ni det blev????
JAG.JAG.JAG!!!!!!

Men kul hade vi, inte alla som har svullo i omklädningsrummet....(förlåt svullo i himlen)
I ett trångt litet omklädningsrum står jag med 100 trosor som skulle få den kåtaste av den kåtaste karl att bli slak

på bara en sekund....jag lovar.Men snäll som jag är så provade jag, inte bara för min skull, utan även för syrrans (vad det nu skulle hjälpa)

MEN döm av min förvåning då hon kom med en korsett i strl MEDIUM!!!! Och jag kan lova, bara för att hon såååå gärna ville skratta så tänkte jag: DEN ska bara på....på ett eller annat sätt...

Jag fick till slut, sluta andas, ställa mig mot väggen med ryggen och låta syrran knäppa alla 40 hällor....
MEN på kom den, men sedan att fettet kom upp brevid eller mellan brösten vid slutet på korsetten har ju kanske

inte med saken att göra...Nog för att brösten e små, men jag har aldrig önskat påfyllning BREVID....eller MELLAN
i alla fall...Men jag lovar, det e länge sedan jag skrattade sååå mkt....

Jag sa till syrran; det e nog enklare att banta, för om Ronnie ska hjälpa mig varje gång jag ska i denna så kommer vi att vara sent till varje fest vi ska...OCH jag kommer inte att kunna andas och INTE äta (inte ett gram till då hade den spruckit)...och att bara gå på wc.....det hade tagit hela kvällen....

P.s Det blev ett par dyra trosor för 330 kronor, man drar upp dom typ till över magen eller under brösten (beror på hur man ser ut) och vet ni vad???? I den affären orkade jag inte prova, köpte och åkte hem...och NU då jag har testat dom så korvar dom sig HELA vägen ner.....(så tro inte att valkar gör att byxor sitter kvar bara för att de e höööga i midjan) D.s

www.tradera.se trosor till salu stl.m helt oanvända endast provade 1 gång 230kr (e du för fet, kan dom korva sig)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha jag bara försöker se allt detta framför mig...och jag kan bara inte sluta att skratta!!! Du är för skön...hahahaha

2009-11-08 @ 10:33:31
Postat av: Evelina

fy faan va kul :)

2009-11-08 @ 13:15:41
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är för underbar......jag är så glad att du är min vän KRAM

2009-11-08 @ 20:24:33
Postat av: Jeanette

Det är inte ofta du uppdaterar din blogg men när du gör det blir det desto bättre!!!!!!!Hahahahahah

2009-11-09 @ 10:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0