Pengar rullar jäkligt bra när fru Nilsson har några....


Galet vad det är dyrt att shoppa! Var i Västervik och skulle *bara* köra en vän till sjukan. Tänkte att det kunde vara trevligt att bara fönstershoppa. Men, jag vetekatten hur man gör? Ska man bara stå där ute liksom? Då ser man väl inte ALLA varor,dessutom e jag halvblind,alltså ser jag bara halva affären. Men jag gick givetvis in, köpte *antivarm-kudde och antivarmduntäcke*till mannen,asdyrt,men superbra sa hon. Gåsdun, inte konstigt det kostade,jag undrade om jag blev delägare i typ gåsindustrin,men nee,blev bara ägare till den döda gåsens täcke. Kom på att jag är nog *blond*inne i skallen (förlåt alla blonda) och skitmörk utanpå....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du skriva i annan färg så man kan läsa???Puss.

2011-09-05 @ 20:56:11
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi mia...du är skön du :)

2011-09-05 @ 23:50:48
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0