Söndag igen....

En ny vecka väntar,med allt det innebär...
Lite möten inplanerade och så zumba och TRX på träningsagendan!!! Till helgen besök av
finaste Anette och Peter,äntligen!!!


Om allt går som planerat blir det en bra vecka,det känner jag på mig..;)

* Lagom med inlärda zumbasteg (hur det nu ska gå till)
* Lagom med träningsvärk efter TRX (så att jag komme både upp och ner från toastolen denna gången)
* Lagom med hångel (jag har ju fyllt fyrtio, och då säger dom att sexlusten ökar)
* Lagom lydiga ungar (skulle dom lyda hela tiden,då e det nog inte mina ungar)

Och sedan när fredagen kommer..DÅ..ska vi umgås hela helgen!!!!!
Det kommer att bli en bra vecka,det känns  ända nere i tårna..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0